Berättat av Lova
✏️ Berätta om en dag i ditt liv
Hej! jag heter Lova och är 11 år, men jag fyller snart 12 år. En vanlig dag för mig börjar med att jag vaknar klockan 06:30, bäddar min säng klär på mig går på toa, borstar tänderna, fixar håret, tar deodorant, tvättar ansiktet med vatten och går till köket, när jag är i köket gör jag en rostad limpskiva och tar ett glas kallt vatten. När jag har gjort allt det så går jag till mina höns och kaniner, när jag har morgon fixat det så åker jag till skolan cirka 07:40 eller 07:35 beror på om det tar tid eller inte. När jag kom till skolan så hade vi ett årtals tema jag hade på mig 80-tals jogging kläder för man kunde gärna sätta på sig årtals kläder. Efter jag slutade skolan kom min bror med hans am traktor och hämtade mig, när jag hade kommit hem så gick jag in på mitt rum och lade mig i min säng och kolla på telefonen, sedan åt jag. Efter det så målade jag en stund men när jag inte hade lust att måla något mer så gick jag till mina höns och gosa/var med dem en stund mata kaninerna + hönsen och gick hem till mig efter allt det. När jag kom hem så var det middag så jag åt den och kollade på tv med familjen. När jag hade ätit klart kollade vi på teven en stund i soffan. Sedan borstade jag mina tänder och lade mig i sängen för att sova.